اس ام اس
black heart

 

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری

......................

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..

........................

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...

............................

تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست

...............................

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی / اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی .

.............................

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست / وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

..............................

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است / توی قرآن خوانده ام ، یعقوب

یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .

..............................

نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !

............................

دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟

............................

بی هیچ دلیلی "بیادت هستم" تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد .

.............................

گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی

سبزتر از عشق رفاقت دارم .

.................................

توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ، پس هر وقت آسمون دلت ابری بود

با دنیا نجنگ ، فقط اوج بگیر .

.............................

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی .

.............................

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی .

............................

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت10:15---16 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 23 بهمن 1398برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1